ande.banner
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Female politician proposes law to fine men $100 for masturbating
(03-22-2017, 10:03 PM)Jillian Wrote:
(03-22-2017, 12:36 AM)RadicalFeminist Wrote: par de comentarios, como una feminista radical que creen firmemente la masculinidad es tóxico y debe ser la erradicación de todo el período varones. Petticoating no se trata de vestir a los niños como las niñas, el objetivo es eliminar todo el comportamiento masculino. Una madre comprometida inteligente puede lograr esto incluso en el mosto deportes macho amantes de los palos de golf a través del condicionamiento de la conducta femenina y el castigo de los masculinos. Bill tiene razón hay un nivel de romper los palos de golf libre albedrío y lo hacen más sumiso.

Cuando yo estaba hablando de retrasar la pubertad esto ya está sucediendo con los niños transgénero hoy. Estoy muy lejos de un experto, tengo entendido esto se hace a través de un implemento y de la hormona drogas. Chicas transgénero que pasan por este pueden desarrollar características femeninas. Mucha de la investigación que se está haciendo en esta área y saber algunas feministas científicos que estudian la genética humana. Hay haciendo una interesante investigación sobre el ADN masculino / femenino y las diferencias entre ellos. En un mundo en el control futuro hembra, pude ver el ADN está cambiando la forma que las alteraciones en los machos pasan por la pubertad retrasar o frenarla. La idea sería evitar que los machos de la evolución plenamente de niños en hombres. Como feminista la idea de la media de los hombres de ser pequeño y débil es muy interesante y podría inclinar la balanza de poder en nuestro favor. Espero que esto explica mi opinión, si no hacer más preguntas felices de responder.
RF - Realmente aprecio su conocimiento y la forma en que se retrata la materia. Tenga en cuenta que pedí permiso para cambiar mi nombre de registro de Femboy a Jillian. Pensé que era el momento para permitir que aparezcan mis propios sentimientos. Tengo una amiga transgénero que pasó por un cambio parcial. En un primer momento se inició con las hormonas femeninas que produjeron el inicio de mama de la mujer menuda, el ablandamiento de la piel y el tono de la piel. Junto con esto, comenzó a notar una ligera disminución de su pene y los testículos. El desarrollo de su pecho creó una especie de dolor e irritación alrededor de la zona del pezón ... que conduce a la necesidad de usar un tamaño pequeño Un sujetador. Las hormonas a veces también crearon una sensación nauseabunda, que iba y venía en diferentes momentos. ¿Sería lo mismo que cuando las mujeres experimentan náuseas matutinas durante el embarazo (?) Para resumir, junto con ver su pene y los testículos regresión y sembrar de nuevo en su cuerpo, y no ver su incremento desarrollo de los senos tan rápido como quisiera. Se detuvo las hormonas y voló a Tailandia y tenía procedimientos de inserción de mama. Yo creo que si hubiera seguido adelante con lo que empezó, en el tiempo que sería casi femenina. Yo sé que no quiere hacerse la cirugía. RF, es éste el procedimiento que usted sugiere para los niños que llegan a la pubertad? He leído acerca de las madres en secreto inyectables su hijo varón con hormonas femeninas, pero no creo que a esa temprana edad. En un libro que trata sobre este tema, dijeron que la edad ideal sería entre 16 y 18 años de edad. Lo más importante para recordar si se parte de un programa como ese, es que puede ser muy emotivo para los involucrados. En busca de asesoramiento médico y psiquiátrico se sugiere en gran medida.

Jillian

The subject of psychologists is for those who begin their feminization at a later age, and want or want for them a change of sex. It is not the same as having been raised and educated as a girl but accepting that physical difference and knowing that her place is being submissive to all women. Inhibited testosterone results should be given at the onset of puberty, and continue with natural strogene intakes, in nature there are many plants that carry them.
Reply
(03-23-2017, 10:07 AM)Ali Wrote: Imagine all males having puberty suppressed and delayed indefinitely. We'd all be just little boys forever, dressed in frillies and at the whim of physically and mentally superior ladies.

I still remember vividly as a child being terrified of older girls and confident women - partly because I'd get punished by them and partly because I found their confidence so intimidating. Imagine that going on forever - never getting past being a little boy, dressed by someone else, and punished at will by your superiors.

Ali, I agree, or think I agree with you..I'm trying to decide if your in favor of having puberty suppressed at a young age, or do you feel that would just be too young too drastic at that age? Would you agree to doing so at say at age 16-17, or even then not comfortable with it? I'm not even sure if it may be too late at that age to suppress puberty. For myself, I can see a mother doing something to correct an unruly child...if she has tried everything else. I would also agree puberty and the sexual awareness that puberty brings, could/can be dangerous to the child and to others with a child who cannot control his emotions. So if one cannot control a child's emotions, what can be done when the child does reach puberty? Would it be something needed to stop a future rapist, or other sexual crimes?
Reply
(03-23-2017, 07:03 PM)Jillian Wrote:
(03-23-2017, 10:07 AM)Ali Wrote: Imagine all males having puberty suppressed and delayed indefinitely. We'd all be just little boys forever, dressed in frillies and at the whim of physically and mentally superior ladies.

I still remember vividly as a child being terrified of older girls and confident women - partly because I'd get punished by them and partly because I found their confidence so intimidating. Imagine that going on forever - never getting past being a little boy, dressed by someone else, and punished at will by your superiors.

Ali, I agree, or think I agree with you..I'm trying to decide if your in favor of having puberty suppressed at a young age, or do you feel that would just be too young too drastic at that age? Would you agree to doing so at say at age 16-17, or even then not comfortable with it? I'm not even sure if it may be too late at that age to suppress puberty. For myself, I can see a mother doing something to correct an unruly child...if she has tried everything else. I would also agree puberty and the sexual awareness that puberty brings, could/can be dangerous to the child and to others with a child who cannot control his emotions. So if one cannot control a child's emotions, what can be done when the child does reach puberty? Would it be something needed to stop a future rapist, or other sexual crimes?

Assuming this question is for me. My comments were focused more on a future female run society and what approach should be taken to control males. In reality today, we help the moms get access to qualified medical professional who are experts in transgender children. Psychical changes are permanent and should always be taken serious and under the guidance of trained medical professionals. We make sure the moms are informed and understand the risks and have the necessary support. My personal opinion is that some princess do benefit from delaying puberty and we should support them. Back to femtopia, the idea for me is the need for women to have complete control over males and ensuring they are kept small and weak will ensure they will obey.
Reply
(03-24-2017, 03:37 AM)RadicalFeminist Wrote:
(03-23-2017, 07:03 PM)Jillian Wrote:

Assuming this question is for me. My comments were focused more on a future female run society and what approach should be taken to control males. In reality today, we help the moms get access to qualified medical professional who are experts in transgender children. Psychical changes are permanent and should always be taken serious and under the guidance of trained medical professionals. We make sure the moms are informed and understand the risks and have the necessary support. My personal opinion is that some princess do benefit from delaying puberty and we should support them. Back to femtopia, the idea for me is the need for women to have complete control over males and ensuring they are kept small and weak will ensure they will obey.
Reply
I would suppress puberty at a young age, before it starts.

When I was punished as a child by being put into girl's clothes or baby outfits it was really humiliating, and calmed my behaviour. But when I got to puberty I started to enjoy it. While I don't regret that I'm sure that if the goal is discipline then I would have felt much more controlled if I'd never got to puberty.
Reply
(03-25-2017, 09:35 PM)Ali Wrote: I would suppress puberty at a young age, before it starts.

When I was punished as a child by being put into girl's clothes or baby outfits it was really humiliating, and calmed my behaviour. But when I got to puberty I started to enjoy it. While I don't regret that I'm sure that if the goal is discipline then I would have felt much more controlled if I'd never got to puberty.

The only way I have heard to suppress puberty without surgery, is to administer female hormones on a regular basis. This in turn will shrink the penis, and allow the testicles to reseed  back into the body. This for a teenage male to me is pretty harsh...but better then surgery. Comments...
Reply
(03-25-2017, 10:29 PM)Jillian Wrote: The only way I have heard to suppress puberty without surgery, is to administer female hormones on a regular basis. This in turn will shrink the penis, and allow the testicles to reseed  back into the body. This for a teenage male to me is pretty harsh...but better then surgery. Comments...

There are plenty of transgender girls who are doing this now, a quite a few unexpecting petticoated brats. As long as it done under medical care it can be successful in delay puberty. The cost of this can be expense and we have raised money for some of the mothers to assist them.
Reply
(03-25-2017, 11:38 PM)RadicalFeminist Wrote:
(03-25-2017, 10:29 PM)Jillian Wrote: The only way I have heard to suppress puberty without surgery, is to administer female hormones on a regular basis. This in turn will shrink the penis, and allow the testicles to reseed  back into the body. This for a teenage male to me is pretty harsh...but better then surgery. Comments...

There are plenty of transgender girls who are doing this now, a quite a few unexpecting petticoated brats. As long as it done under medical care it can be successful in delay puberty. The cost of this can be expense and we have raised money for some of the mothers to assist them.

RF, I told you about my friend. Not all transgenders want to go that route, at this time she does not want to lose the ability to perform...yet she is totally consumed by humiliation. I know RF, as you read this, there is a look of disapproval on your face. <smile>
Reply
As someone who was adopted. I know what i am talking about. Abortion is a perfectly fine option. I was adopted into an abusive family, and everyone ivr know that has been put in care were abused to. Please, just give up the baby rather than pit them through torment.
(Not to mention noone has a single right over anothers body or life choices)

Ps if anyone is forckng hormones on the kids they should be shot in the head.

Ps i love the masculinity in my boyfriend.
Reply
(03-16-2017, 09:42 PM)Feeltrapped Wrote:
(03-16-2017, 09:13 PM)Conway Wrote: I agree totally with Radical Feminist. Bills like this seem like a joke today, but gay marriage seemed like a joke 20 years ago.
I am a huge believer that chastity will come someday.

Anti-rape wear

https://www.indiegogo.com/projects/ar-we...-be-worn#/

should be sold for men and not women. The locks could be remotely controlled to allow bathroom visits, showers, etc. The garment is padded so it would prevent masturbation. It could be easy for a monitor to see when it is being properly worn or not, and for how long. Simply put a chip in it and there is GPS monitoring capability too.

As much as I love the Dreamlover 2000, it is only practical within adult relationships. This bridges the gap.

That is interesting Conway. I had no idea that anti-rape garments were out there. It does make more sense for men to have to wear them for they are usually 99% of the time the aggressor in a rape case. Preventing the aggressor is a much more effective measure. Like I said I'm not a deranged individual that would rape though. However, if men did started to get fined for masturbating I would go broke. I admit to my problem there. I would definitely go broke if  they were monitored by  some kind of satellite system like you said. It would a good way enforce it.
there is no need for women to be chastised and every reason for males, it would only benefit society to eliminate the use of the penis for any sexual purpose other than strictly controlled reproduction
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)

About Petticoat Discipline Quarterly

Focus MyBB Theme is designed for MyBB 1.8 series and is tested properly till the most current version of MyBB i.e. 1.8.7. It is simple, clean and light MyBB theme with use of font-awesome icons and shrinking header.

For any more information, please use our contact form.

User Links