Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Punished For Not Being Polite
(02-26-2017, 10:05 PM)SheWearsThePants Wrote:  My wife enjoys proving that she wears the pants in our house by making me wear panties and creatively humiliating me in public.  Petticoat punishment, she says, helps me know what it feels like to be a girl. In warm weather she often makes me shave my legs and wear very short shorts so I feel on display like girls do.

Leaving a happy hour one night last summer, I made the mistake of not holding the door for a group of young women behind us.  Once they were outside she told the five of them that she was sorry that I was so impolite.  I was then instructed to apologize.  After I said that I was sorry about the door, she asked if they thought my apology sounded sincere.  When one girl replied she didn’t think so, my wife said that my behavior and my apology both needed improvement.  To their surprise and delight she made me curtsy to each of them individually while asking to be forgiven for my lack of manners. They were loving every minute of my humiliation.  As I meekly stood there in my shorts with my head bowed, my wife announced that when we got home she was going to punish me further with a spanking. 

Listening to their laughter, I was given her handbag to carry and told we were going to the mall so I could buy myself a pair of new pretty pink panties and a matching bra to wear as a reminder to be polite.¬† Before we left, the giggling girls complimented my wife for putting me in my proper place and told me they loved my purse, the outfit I was wearing and my nice long legs.¬† Knowing my place, I thanked them with another curtsy as my wife said, ‚Äú She‚Äôs learning ! ‚ÄĚ As we left one of the girls added¬† ‚ÄúHave fun shopping, enjoy the weekend and your new undies, Sweetie.‚ÄĚ

Noticed an interesting phenomena: here you were punished by humiliation in front of Females... to the point of focusing upon the fact that your Female Master (in this case your Wife) incorporates feminization as a regular practice. It has seemed the vast majority of situations like that the response of Women young or old is one of GREAT AMUSEMENT, evento the point of joining in on the debasement of a male.

In other instances where other males view such treatment by a Superior Female the major response is one of nervous discomfort.

This implies to me that Females as a group are truly open to the ideal of Female Supremacy and the role-reversal and feminization of males, and that as Women achieve and surpass males in everyday life increasingly as is inevitable the false archaic masculinity and ego it engenders is DOOMED.

Love to see others take on this observation....
Reply
(06-19-2017, 01:35 AM)whyguys Wrote:
(02-26-2017, 10:05 PM)SheWearsThePants Wrote: ¬†Mi esposa disfruta demostrando que ella lleva los pantalones en nuestra casa, haciendo que lo lleva bragas y creativamente humillarme en p√ļblico. Castigo enagua, dice, me ayuda a saber lo que se siente ser una chica. En un clima c√°lido que a menudo hace que me afeito las piernas y usar pantalones cortos muy cortos as√≠ que me siento en la pantalla como las chicas lo hacen.

Dar una hora feliz una noche el verano pasado, comet√≠ el error de no mantener la puerta a un grupo de mujeres j√≥venes detr√°s de nosotros. Una vez fuera, le dijo al cinco de ellos que lo sent√≠a que yo era tan mala educaci√≥n. Entonces me dio instrucciones para disculparse. Despu√©s de que dije que yo era lo de la puerta, se pregunt√≥ si pensaban que mi disculpa parec√≠a sincero. Cuando una ni√Īa respondi√≥ que no pensaba as√≠, mi mujer dijo que mi comportamiento y mis disculpas tanto necesitan mejoras. Para su sorpresa y placer me hizo una reverencia a cada uno de ellos de forma individual mientras se le pide perd√≥n por mi falta de modales. Estaban disfrutando cada minuto de mi humillaci√≥n. Como ya he d√≥cilmente qued√© en mis pantalones cortos, con la cabeza inclinada, mi esposa anunci√≥ que cuando llegamos a casa que iba a castigarme m√°s all√° con una zurra.¬†

Escuchando sus risas, me dieron su bolso para transportar y dije que √≠bamos al centro comercial para que pudiera comprarme un par de bragas de color rosa bastante nuevas y un sujetador a juego para llevar como un recordatorio para ser educado. Antes de irnos, las chicas risue√Īas complementan mi esposa por ponerme en mi lugar y me dijeron que amaban el bolso, el traje que llevaba puesto y mis piernas largas agradables. Conociendo mi lugar, les di las gracias con otra reverencia como mi esposa dijo: ‚ÄúEst√° aprendiendo! ‚ÄĚAl salir de una de las chicas a√Īadido‚ÄėDivi√©rtete compras, disfrutar del fin de semana y su nueva ropa interior, Sweetie‚Äô.

Notado un fen√≥meno interesante: aqu√≠ se castigaron por la humillaci√≥n delante de mujeres ... hasta el punto de centrarse en el hecho de que el Se√Īor de Mujer (en este caso su esposa) incorpora feminizaci√≥n como una pr√°ctica regular. Ha parecido la gran mayor√≠a de situaciones como que la respuesta de las mujeres j√≥venes o de edad es uno de gran diversi√≥n, evento al punto de sumarse a la degradaci√≥n de un var√≥n.

En otros casos en los que otros machos ven a dicho tratamiento por una hembra Superior la respuesta principal es una de las molestias nervioso.

Esto implica para mí que las mujeres como grupo son verdaderamente abierto al ideal de supremacía femenina y la inversión de roles y la feminización de los machos, y que a medida que las mujeres a alcanzar y sobrepasar los hombres en la vida cotidiana cada vez más como es inevitable la masculinidad arcaica falsa y el ego se engendra está condenada.

Encantaría ver que otros toman en esta observación ....
The future of men will be to be displaced by women at the apex of society, and therefore will adopt the dressing hitherto traditionally feminine. That is, men will be put on skirts, with their panties underneath, and The women will wear their pants.
Reply
(06-20-2017, 07:26 PM)Algoriano1 Wrote:
(06-19-2017, 01:35 AM)whyguys Wrote:
(02-26-2017, 10:05 PM)SheWearsThePants Wrote: ¬†Mi esposa disfruta demostrando que ella lleva los pantalones en nuestra casa, haciendo que lo lleva bragas y creativamente humillarme en p√ļblico. Castigo enagua, dice, me ayuda a saber lo que se siente ser una chica. En un clima c√°lido que a menudo hace que me afeito las piernas y usar pantalones cortos muy cortos as√≠ que me siento en la pantalla como las chicas lo hacen.

Dar una hora feliz una noche el verano pasado, comet√≠ el error de no mantener la puerta a un grupo de mujeres j√≥venes detr√°s de nosotros. Una vez fuera, le dijo al cinco de ellos que lo sent√≠a que yo era tan mala educaci√≥n. Entonces me dio instrucciones para disculparse. Despu√©s de que dije que yo era lo de la puerta, se pregunt√≥ si pensaban que mi disculpa parec√≠a sincero. Cuando una ni√Īa respondi√≥ que no pensaba as√≠, mi mujer dijo que mi comportamiento y mis disculpas tanto necesitan mejoras. Para su sorpresa y placer me hizo una reverencia a cada uno de ellos de forma individual mientras se le pide perd√≥n por mi falta de modales. Estaban disfrutando cada minuto de mi humillaci√≥n. Como ya he d√≥cilmente qued√© en mis pantalones cortos, con la cabeza inclinada, mi esposa anunci√≥ que cuando llegamos a casa que iba a castigarme m√°s all√° con una zurra.¬†

Escuchando sus risas, me dieron su bolso para transportar y dije que √≠bamos al centro comercial para que pudiera comprarme un par de bragas de color rosa bastante nuevas y un sujetador a juego para llevar como un recordatorio para ser educado. Antes de irnos, las chicas risue√Īas complementan mi esposa por ponerme en mi lugar y me dijeron que amaban el bolso, el traje que llevaba puesto y mis piernas largas agradables. Conociendo mi lugar, les di las gracias con otra reverencia como mi esposa dijo: ‚ÄúEst√° aprendiendo! ‚ÄĚAl salir de una de las chicas a√Īadido‚ÄėDivi√©rtete compras, disfrutar del fin de semana y su nueva ropa interior, Sweetie‚Äô.

Notado un fen√≥meno interesante: aqu√≠ se castigaron por la humillaci√≥n delante de mujeres ... hasta el punto de centrarse en el hecho de que el Se√Īor de Mujer (en este caso su esposa) incorpora feminizaci√≥n como una pr√°ctica regular. Ha parecido la gran mayor√≠a de situaciones como que la respuesta de las mujeres j√≥venes o de edad es uno de gran diversi√≥n, evento al punto de sumarse a la degradaci√≥n de un var√≥n.

En otros casos en los que otros machos ven a dicho tratamiento por una hembra Superior la respuesta principal es una de las molestias nervioso.

Esto implica para mí que las mujeres como grupo son verdaderamente abierto al ideal de supremacía femenina y la inversión de roles y la feminización de los machos, y que a medida que las mujeres a alcanzar y sobrepasar los hombres en la vida cotidiana cada vez más como es inevitable la masculinidad arcaica falsa y el ego se engendra está condenada.

Encantaría ver que otros toman en esta observación ....
The future of men will be to be displaced by women at the apex of society, and therefore will adopt the dressing hitherto traditionally feminine. That is, men will be put on skirts, with their panties underneath, and The women will wear their pants.

Algoriano1...

Thank you for the translation into Spanish.   Way back in Junior High my Spanish teacher was a Woman who i recall 3-5 times kidded about dressing males up as girls and a few times that girls should order boys around... believe me those thoughts quite excited me about Her in my teens!   *sigh*

Now THAT would have been REAL EDUCATION WE males COULD HAVE USED BACK THEN.... or now for that matter!
Reply
I guess this belongs here.I complained about being put in panties so my sig other had a bag of all my male underwear and had me take them out to burn barrel anddestroy them.S he told me we are going shopping this weekend for panties.If there any objections I would be spanked Angry
Reply
I'm chiming in a bit late on this one, but it's always fun to re-ignite older posts...I love digging through the archives!  What a charming story...your Wife has a certain set of rules and expectations for your behavior and unhesitatingly calls you to task if you fail...as it ought to be!  The fact that She put you in your proper place in front of several young Women is even better...firstly, She reminded you or your responsibility to always be polite, and secondly, She demonstrated to these Women how a properly reared husband(ette) and sissy is expected to behave...very apt indeed!  Hopefully this demonstration influenced one of more of the Women enough that She might follow the example with the discipline of Her own male/subordinate!

sissy jamieanne
Reply
(08-02-2017, 09:37 AM)sissyjamieanne Wrote: I'm chiming in a bit late on this one, but it's always fun to re-ignite older posts...I love digging through the archives!  What a charming story...your Wife has a certain set of rules and expectations for your behavior and unhesitatingly calls you to task if you fail...as it ought to be!  The fact that She put you in your proper place in front of several young Women is even better...firstly, She reminded you or your responsibility to always be polite, and secondly, She demonstrated to these Women how a properly reared husband(ette) and sissy is expected to behave...very apt indeed!  Hopefully this demonstration influenced one of more of the Women enough that She might follow the example with the discipline of Her own male/subordinate!

sissy jamieanne

But such 'male girl correction' should ever be carried out MORE THAN SEVEN DAYS A WEEK!   Wink
Reply
(08-02-2017, 02:15 PM)whyguys Wrote:
(08-02-2017, 09:37 AM)sissyjamieanne Wrote: I'm chiming in a bit late on this one, but it's always fun to re-ignite older posts...I love digging through the archives!  What a charming story...your Wife has a certain set of rules and expectations for your behavior and unhesitatingly calls you to task if you fail...as it ought to be!  The fact that She put you in your proper place in front of several young Women is even better...firstly, She reminded you or your responsibility to always be polite, and secondly, She demonstrated to these Women how a properly reared husband(ette) and sissy is expected to behave...very apt indeed!  Hopefully this demonstration influenced one of more of the Women enough that She might follow the example with the discipline of Her own male/subordinate!

sissy jamieanne

But such 'male girl correction' should ever be carried out MORE THAN SEVEN DAYS A WEEK!   Wink
Quite right whyguys...that would be excessive!
Reply
(08-03-2017, 09:20 AM)sissyjamieanne Wrote:
(08-02-2017, 02:15 PM)whyguys Wrote:

sissy jamieanne

Quite right whyguys...that would be excessive!

But... *sob* Sad our Female Masters can probably get away with it as "MATH IS TO HARD Huh FOR us males!!!  NOT FAIR!  *whimper*
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Petticoat Discipline Quarterly

Focus MyBB Theme is designed for MyBB 1.8 series and is tested properly till the most current version of MyBB i.e. 1.8.7. It is simple, clean and light MyBB theme with use of font-awesome icons and shrinking header.

For any more information, please use our contact form.

User Links