satban
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
One Minute a Month...if he's good.
(07-11-2017, 03:48 PM)claudinetravlaine Wrote:
(02-05-2017, 10:13 AM)Sissysoft Wrote: One Minute a Month ... s'il est bon.  

Comme toutes les Dames dominantes le savent, elle qui est responsable doit régir ce qui se passe entre les jambes de leur homme. Contrôlez et manipulez-le vers vos extrémités, sinon ... eh bien, vous ne pouvez l'avoir autrement pas!

J'ai une approche simple pour contrôler la gueule de mon homme - il ne doit jamais jouer avec lui-même, ce qui est une règle assez facile à suivre, car il porte soit un appareil de chasteté ou des sous-vêtements restrictifs comme une ceinture étanche ou une usure de base. Nuit et jour, chaque jour, c'est l'une ou l'autre. Et parfois, les deux, qu'il déteste simplement. Je peux comprendre cela - il doit être très maladroit et mal à l'aise quand il travaille au travail, assis à son bureau ou lors d'une réunion, ou pire, en utilisant le loo. Éplucher un chaud, collant, Ceinture inconfortable mais sans liberté réelle - ha! Ensuite, il faut le relever en toute sécurité, en s'assurant que l'appareil soit confortablement sous l'étanchéité de la ceinture. Oh bien, c'est ce que vous obtenez lorsque vous acceptez de respecter mes règles et de vivre sous mon autorité.

Je suis tout à fait content de laisser son coq rester caché pendant de longues, longues périodes - la réalité est, je m'en remets en le refusant . C'est mon droit comme son Domme. Je ne veux pas ou n'ai besoin d'un pénis pour mes plaisirs sexuels. Je suis tout à fait content d'autres moyens, qu'il s'agisse de ses doigts, de sa langue, d'un vibreur ou d'un gode (ce qui, souvent, naît rigoureusement d'un gag L'avoir porté). Dans tous les cas, je l'ai formé pour répondre à mes besoins sexuels à la perfection.

Ce qui m'amène à savoir comment je l'ai laissé soulager et contrôler ses orgasmes. Je lui permets un orgasme une fois par mois, donc douze fois par an, max.

Mais il y a une mise en garde. Le soulagement pour lui n'est pas un droit, mais un privilège, qui peut être retiré si je conclus qu'il n'a pas montré suffisamment d'obéissance et de discipline au cours du mois de procédure. Et malheureusement pour lui, j'applique les règles de la maison de façon très ferme et constante, ce qui se traduit souvent par un besoin de retirer le privilège. En conséquence, il n'a reçu de soulagement que quatre fois au cours de la dernière année. "Ce sont les règles" comme on dit.

En ce qui concerne ces quelques occasions où il peut se toucher, Je préfère n'avoir aucun jour ou date fixé dans le mois - l'élément de surprise rend les choses plus délicieuses pour moi. Je veux qu'il ne soit absolument pas attentif à l'arrivée de son orgasme. Dans le même temps, je veux qu'il soit conscient du fait qu'il pourrait être à n'importe quel moment du mois où son «petit squirty» arrive. Quelques mois, il pourrait se débarrasser de son excès le dernier jour du mois pour se retrouver le lendemain, le premier du mois prochain. J'adore le fait qu'il sait qu'il se peut qu'il contienne jusqu'à 8 semaines avant sa prochaine pièce.

Il n'est jamais vêtu d'une tenue "normale" masculine chez soi. Souvent, il est vêtu d'un vêtement féminin, comme une servante sourde, jeune secrétaire, fille de l'école, petite fille, même une petite fille. Et parfois, il " Il est habillé - et donc traité - comme un «petit garçon», peut-être en uniforme scolaire, peut-être en tenue de jour. (Les sous-vêtements, cependant, est toujours féminin).

Il pourrait être repasser, nettoyer, cuisiner, dépoussiérer, aspirer ou exécuter un autre devoir ménager, apprendre une tâche comme le tricot ou le couture, ou peut-être écrire des lignes ou un essai que je lui ai mis en place quand je vais tout simplement annoncer, hors de la Bleu, quelque chose comme "Un petit temps de sieste est arrivé." Il doit immédiatement arrêter tout ce qu'il fait, se tenir à l'attention et demander: "S'il vous plaît, madame, puis-je aller chercher mon plat de flaque?" J'aime l'entendre faire cette demande humiliante . J'accepte bien sûr. Il court, ramène un plat de verre peu profond qu'il garde dans sa chambre. Je vérifie toujours qu'il est impeccable - sinon, il perd le mois " Et reçoit une punition complète pour être tellement tawdry et pour perdre mon temps.

S'il est habillé comme un garçon, c'est simplement une question de moi d'annuler le bouton et de le fermer sur son short (il est toujours un short pour les garçons) et de les laisser tomber autour de ses chevilles et de ses chaussures puis déverrouiller et retirer la cage de chasteté. Mais surtout, il porte des vêtements féminins - et généralement des couches et des couches de vêtements. Une robe, une jupe ou un pagne, peut-être un tablier aussi, un jupon ou deux ou trois, un tuyau ou des collants, des culottes, peut-être une ceinture ou un vêtement de fondation aussi. Je lèverai l'ourlet d'une jupe, une robe ou une pinose, puis je la pincerai à la taille, fais-le retirer toutes les couches jusqu'à ce qu'il ne reste plus que son coq rasé et ses billes assises dans leur petite cage. Il doit alors tenir compte de l'attention, puis je lui remet le plat en verre avant de débloquer la cage. Ensuite, je jette une paire de gants en latex et commence à frotter soigneusement un baume ou une crème appropriée sur ses soldats. Puis, une fois que je juge qu'il est prêt, je l'informe de commencer à frotter.

Maintenant, tout cela semble simple, mais il y a deux torsions déviants que j'ai utilisées dès le début de notre relation. Certains d'entre vous pourraient les trouver trop cruels, j'en suis sûr, d'autres peuvent admirer mon approche. Simplement, j'aime tester mon homme ... et cela l'éprouve toujours à chaque fois.

La première torsion est la suivante: ce baume ou la crème que je frotte sur ses boules, arbre et scrotum sera quelque chose comme Wintergreen, Tiger Balm, Deep Heat ou même des piments écrasés. Le résultat prend une minute ou deux pour arriver et puis ... eh bien, le regard sur son visage n'a pas de prix.

Il' C'est la deuxième touche que j'aime vraiment: il a exactement une minute pour atteindre l'orgasme, pas une seule seconde de plus.

Oui, pas beaucoup de temps ... mais c'est tout le point. Il peine à peine se battre avant de pousser, puis il est enfermé tout de suite pendant un autre mois et de retour à n'importe quelle tâche ou devoir qu'il exécutait lorsque je l'interrompais. Bien sûr, avec un peu de chaleur ajoutée au rez-de-chaussée pour lui rappeler l'expérience.

Je suis convaincu que certains d'entre vous ont du mal à croire qu'un homme peut tout brancher de flasque à poussée en 60 secondes, mais je vous assure, avec le bon conseil, la formation et l'intention, tout homme peut être amené à faire alors. Prenez-vous un bon chronomètre et commencez à s'entrainer pour que votre coq soit performant - c'est amusant!

Quand il sent qu'il est sur le point de l'orgasme, il doit me dire: "Permission à Squirt, s'il vous plaît Ma ' Suis-je? "Et quand je réponds avec un" Oui ", il apporte le plat devant lui et vise son sperme dans celui-ci. Il doit immédiatement lécher le plat propre.

Bien sûr, même les meilleurs plans peuvent s'égarer parfois et ce petit scénario n'est pas différent. En raison de sa formation approfondie et de son état d'esprit, il peut généralement compter sur une poussée en moins de 45 secondes, aidé par une grande quantité d'urgences et d'incitation de la vôtre. Il peut être très rapide à l'occasion - rapidement un terme relatif lorsqu'il n'y a que soixante secondes pour jouer: son record est de 13 secondes. Pas mal, si je le dis moi même.

Mais il y a des occasions où il ignore ma règle simple et ne parvient pas à l'éliminer à temps. Et puis il est dans Very Big Trouble . Droit, c'est une perte automatique du mois prochain. S plaisirs pour lui. Et puis, pendant cinq secondes de plus, il reçoit un coup de l'un de mes cannes. Et je n'utilise pas les cannes à la légère, car son fond peut témoigner. Livré tout droit après avoir fini d'avaler son sperme. Je reçois un frisson particulier annonçant le nombre de l'attaque tous les cinq secondes.

Immédiatement après, j'annonce que les soixante premières secondes se sont écoulées, il doit s'agenouiller et, toujours en jouant avec lui, place le plat sur le sol au-dessous, puis plier en avant et se soutenir avec son bras gauche. Il doit maintenant éjaculer dans le plat sans le ramasser et, surtout, sans laisser tomber une seule goutte de son bagage collant, manquer le plat - si ça manque, alors il obtiendra une peine extrêmement douloureuse et désagréable .

Si, après une autre minute, il n'a toujours pas T cum puis il perd un autre mois de secours. Le décompte de la canne se poursuit toutes les cinq secondes jusqu'à la fin de la troisième minute, à l'époque où il perd le violon d'un autre mois et j'arrête les procédures.

(Trois minutes entières pour se frotter à l'orgasme - c'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps).

On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention.

Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin Le décompte de la canne se poursuit toutes les cinq secondes jusqu'à la fin de la troisième minute, à l'époque où il perd le violon d'un autre mois et j'arrête les procédures. (Trois minutes entières pour se frotter à l'orgasme - c'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin Le décompte de la canne se poursuit toutes les cinq secondes jusqu'à la fin de la troisième minute, à l'époque où il perd le violon d'un autre mois et j'arrête les procédures. (Trois minutes entières pour se frotter à l'orgasme - c'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin À ce moment-là, il perd le violon d'un autre mois et j'arrête les procédures. (Trois minutes entières pour se frotter à l'orgasme - c'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin À ce moment-là, il perd le violon d'un autre mois et j'arrête les procédures. (Trois minutes entières pour se frotter à l'orgasme - c'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin C'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin C'est plus que suffisant dans mes livres. Il devrait se sentir très chanceux et privilégié que je l'ai laissé jouer avec lui aussi longtemps). On lui dit ensuite de chercher la canne et, après m'avoir remis, je me rends à son fond rigoureusement. Des punitions supplémentaires suivent bien ce qu'elles dépendent entièrement de mon humeur et de mon intention. Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi . La fin Alors là-bas, c'est ma façon de contrôler les pulsions sexuelles de mon homme. Simple, efficace, amusant, mais surtout, très éveillé - pour Moi .

La fin   

J'adore ! Bravo Madame

Merci - Bedankt - Thanks! for translating this story, Mohair Claudine Smile
Reply
Being masturbated in front of others . Especially a group of women is terribly humiliating . Being conditioned to orgasm takes away any sense of self control and orgasm and ejaculation can be achieved in seconds .
Angel A little bit of hanky panky does you good .  Angel
Reply
(12-29-2017, 09:36 AM)wailer Wrote: I've seen a video before of a boy that is kept in chastity. His mistress told him he would be allowed to orgasm, but she made it almost impossible.

She unlocked him and then covered his peepee with numbing cream, stiff as it was, it would have made it very difficult to feel anything.

Then she put 2 condoms over the top and gave him a very short time to hump in a fake vagina.

His groans and moans of frustration and dismay when his time was up were amazing. I think he was sniffling and crying as she locked him back up!

One of my absolute favs!   I don't think I'm allowed to attach the video BUT I do have it and I'll drop back by in a few days to see if anyone wants me to upload it to a hosting site and drop the link.

FYI, they have several other short vids floating around on the interwebs but the one Wailer described (and I have) is their best but they're all really REALLY good.
Reply
The only time I am allowed supervised masturbation is on my birthday/our anniversary, under strict conditions. I am never allowed to orgasm at home, so we go to a hotel for a weekend, and of course I am in my chastity as usual. I must bring condoms and my darling little pink “cum panty” which she bought me just for this purpose. It is lacy little thong with just the tiniest satin panel in front.

In the evenings she has me pleasure her orally as usual. During our stay she makes it a point of mentioning to me several times when checkout time is on Sunday, even having me phone the desk a couple times to ask them; in order to implant it on my mind.

Then on Sunday morning, she will wait until about 15 minutes before checkout time. Then she will remove my chastity and have me put on a condom - one of the thick regular latex ones. She will very lightly touch me through it and ask if I can feel her touch? I must answer honestly. If so, then another one goes on; until I can no longer feel her touch. Usually it takes three regular latex condoms, sometimes if we have thinner condoms it may take 4 or 5. 

Then I am allowed to place it in between her thighs briefly. She is wearing pantyhose so there is no possibility of insertion. Fortunately this routine is very exciting and the layers of tight condoms gets my clitty all erect, one of the few times it can manage to stand at attention. I can rest it there and relish my visit near a pussy, even though I cannot really feel anything at all. It can stay there quietly for a minute or so, no thrusting is allowed. Then she abruptly tells me she is done with it and to pull it out. 

As soon as I pull it out, I am allowed to quickly masturbate to orgasm onto my pink cum panty, while she encourages me to hurry up and get it over with because checkout time is only minutes away by now and YOU NEED TO GET GOING! She waits until this last minute so I will not prolong the process unnecessarily and derive selfish pleasure from it. Then she rolls up the panty and places it in my mouth where it must stay while we check out and travel home. She expects it to be sucked clean by the time we arrive home so it can be put away for next time.

Attached Files Thumbnail(s)

Brianna J. Cameron
brianna9950@gmail.com
Reply
(02-05-2017, 10:13 AM)sissysoft Wrote: One Minute a Month...if he's good.  

As all Dominant Ladies know, She Who Is In Charge must govern what goes on between their man's legs. Control and manipulate it towards your ends, otherwise...well, you just can't have it any other way!

I have a simple approach to controlling my man's cock - he's never to play with himself, which is an easy enough rule for him to follow as he's either wearing a chastity device or restrictive undergarments like a tight girdle or foundation wear. Night and day, every day, it's one or the other. And occasionally both, which he simply hates. I can understand that - it must be very awkward and uncomfortable when he's at work, sitting at his desk or at a meeting, or worse, using the loo. Peeling down a hot, sticky, uncomfortable girdle but for no real freedom – ha! And then having to lift it all back up in place, making sure the device sits reasonably comfortable under the tightness of the girdle. Oh well, that's what you get when you agree to abide by my rules and live under my authority.

I'm quite content to let his cock remain hidden away for long, long, periods – the reality is, I get off on denying him. That's my right as his Domme. I don't want or need a penis for my sexual pleasures – I'm quite content with other means, whether it be his fingers, tongue, a vibrator or dildo (which, often enough, arises rigidly from a mouth gag I'll have him wear). In all cases, I've trained him to meet my sexual needs to perfection.

Which brings me to how I let him have relief and control his orgasms. I allow him an orgasm once a month, so it's twelve times a year, max.

But there is a caveat. Relief for him is not a right but a privilege, one that can be withdrawn if I conclude he has not shown sufficient obedience and discipline over the course of the proceeding month. And, unfortunately for him, I apply the rules of the house very firmly and consistently, which often translates into a need to withdraw the privilege. As a consequence he's only had relief four times over the course of the last year. “Them's the rules” as they say.

As for those few occasions when he is able to touch himself, I prefer to have no set day or date within the month – the element of surprise makes matters all the more delicious for me. I want him to have absolutely no expectations of when his orgasm may arrive. At the same time I want him to be conscious of the fact it could be at any time of the month when his 'little squirty' arrives. Some months he may get to relieve his urges on the last day of the month only to find himself back at it the next day, the first of the next month. I love the fact he knows that it may then be anything up to 8 weeks before his next play.

He is never dressed in 'normal' adult male attire at home. Often enough he's dressed in some type of female attire, as a dour housemaid, young secretary, school girl, little girl, even a baby girl. And sometimes he's dressed - and therefore treated - as a 'little boy', perhaps in a school uniform, perhaps in day clothes. (Underwear though, is always feminine).

He could be ironing, cleaning, cooking, dusting, vacuuming or performing some other household duty, learning a task like knitting or sewing or perhaps writing lines or an essay that I've set for him when I'll simply announce, out of the blue, something like, “Little squirty time has arrived.” He must immediately stop whatever he is doing, stand to attention and ask, “Please Ma'am, may I fetch my puddle dish?” I love hearing him make that humiliating request. I, of course, acquiesce. Off he scurries, bringing back a shallow glass dish that he keeps in his bedroom. I always check that it is spotless – if not, he forfeits the month's relief and then receives a thorough punishment for being so tawdry and for wasting my time.

If he's dressed as a boy, it's simply a matter of me undoing the button and zip on his shorts (it's always shorts for boys) and letting them drop around his ankles and shoes then unlocking and removing the chastity cage. But mostly he wears female clothes – and usually layers and layers of garments. A dress, skirt or pinafore, perhaps an apron too, a petticoat or two or three, hose or tights, panties, maybe a girdle or foundation garment too. I'll lift the hem of a skirt, dress or pinny then pin it to the waist, have him take down all the layers until there's nothing left except his shaved cock and balls sitting there in their little cage. He must then stand to attention then I hand him back the glass dish before unlocking the cage. Next I don a pair of latex gloves and commence rubbing a suitable balm or cream thoroughly over his privates. Then, once I judge he is ready, I inform him to start rubbing.

Now this all sounds straightforward but there are two devious twists I've used from the outset of our relationship. Some of you might find them overly cruel I'm sure, others may admire my approach. Simply, I love testing my man...and this certainly tests him every time.

The first twist is this: that balm or cream I rub over his balls, shaft and scrotum will be something like Wintergreen, Tiger Balm, Deep Heat or even crushed chillies. The result takes a minute or two to arrive and then...well, the look on his face is priceless.

It's the second twist I really love: he has exactly one minute in which to reach orgasm, not a single second more.

Yes, not much time...but that's the whole point. He barely gets hard before he has to spurt, then it's locked up straight away for another month and back to whatever task or duty he was performing when I interrupted him. Of course with a little added heat downstairs to remind him of the experience.

I'm sure some of you find it hard to believe that a man can get it all together from flaccid-to-spurt in 60 seconds but I assure you, with the right guidance, training and intent, any man can be made to do so. Grab yourself a good stop watch and start training that cock of yours to perform – it's fun!

When he feels he is about to orgasm he must say to me, “Permission to Squirt, please Ma'am?” and when I respond with a “Yes” he brings the dish out in front of him and aims his cum into it. He must immediately lick the dish clean.

Of course even the best laid plans can go astray at times and this little scenario is no different. Because of his thorough training and mindset he can usually be relied on to spurt in less than 45 seconds, helped along by a goodly amount of urgings and promptings from yours truly. He can be very quick on occasion – quick being a relative term when there's only sixty seconds to play with: his record is 13 seconds. Not bad, if I say so myself .

But there are occasions when he ignores my simple rule and doesn't manage to get it all out in time. And then he is in Very Big Trouble. Straight up it's an automatic forfeit of the next month's pleasures for him. And then, for every five seconds over, he receives a stroke from one of my canes. And I don't use canes lightly, as his bottom can testify. Delivered straight after he finishes swallowing his cum. I get a particular thrill announcing the number of the stroke every five seconds.

Immediately after I announce that the first sixty seconds has passed, he must kneel down and, still playing with himself, place the dish on the floor below him then bend forward and support himself with his left arm. He must now ejaculate into the dish without picking it up and, most importantly, without letting a single drop of his sticky mess, miss the dish – if it does miss, then he'll be getting an extremely painful, and unpleasant, extra punishment.

If, after another minute, he still hasn't cum then he forfeits another month's relief. The count of the cane continues every five seconds until the end of the third minute, by which time he forfeits another month's fiddle and I call a halt to proceedings.

(Three whole minutes to rub himself to orgasm – that's more than enough in my books. He should feel very fortunate and privileged that I let him play with himself that long).

He is then told to fetch the cane and after handing it to me, I take to his bottom rigorously. Additional punishments follow though what they are depends entirely on my mood and intent.

So there you go, that's my approach to controlling my man's sexual urges. Simple, effective, amusing, but most of all, very arousing - for Moi.

The End   
I want to be permanently in chastity not even 1 minute and let my urges be channelised to make me do whatever
Reply
As I read the story, I became very excited. I love these stories all the more as I imagine it's the reality. How much the husband is humiliated by his sexual acts and how much fun does the dominant partner have. I assume that sissysoft tells the story from the perspective of his mistress and not sissysoft is the mistress. I would experience this experience at least once, would feel very much like it is when excitement and frustration, desire and refusal in a minute, no more than three minutes then associated with additional pain. A great scenario.
sissy caja
Reply
(02-01-2018, 09:13 AM)Sissy_Baby_Britnee Wrote:
(12-29-2017, 09:36 AM)wailer Wrote: I've seen a video before of a boy that is kept in chastity. His mistress told him he would be allowed to orgasm, but she made it almost impossible.

She unlocked him and then covered his peepee with numbing cream, stiff as it was, it would have made it very difficult to feel anything.

Then she put 2 condoms over the top and gave him a very short time to hump in a fake vagina.

His groans and moans of frustration and dismay when his time was up were amazing. I think he was sniffling and crying as she locked him back up!

One of my absolute favs!   I don't think I'm allowed to attach the video BUT I do have it and I'll drop back by in a few days to see if anyone wants me to upload it to a hosting site and drop the link.

FYI, they have several other short vids floating around on the interwebs but the one Wailer described (and I have) is their best but they're all really REALLY good.
Please if you coukd I've seen it but can't locate it anymore.
I remain as always

Your Deeply Obedient Ever Worshipful Sissy

Sissy Baby Connie Pickles
Reply
(02-05-2017, 10:13 AM)sissysoft Wrote: One Minute a Month...if he's good.  

As all Dominant Ladies know, She Who Is In Charge must govern what goes on between their man's legs. Control and manipulate it towards your ends, otherwise...well, you just can't have it any other way!

I have a simple approach to controlling my man's cock - he's never to play with himself, which is an easy enough rule for him to follow as he's either wearing a chastity device or restrictive undergarments like a tight girdle or foundation wear. Night and day, every day, it's one or the other. And occasionally both, which he simply hates. I can understand that - it must be very awkward and uncomfortable when he's at work, sitting at his desk or at a meeting, or worse, using the loo. Peeling down a hot, sticky, uncomfortable girdle but for no real freedom – ha! And then having to lift it all back up in place, making sure the device sits reasonably comfortable under the tightness of the girdle. Oh well, that's what you get when you agree to abide by my rules and live under my authority.

I'm quite content to let his cock remain hidden away for long, long, periods – the reality is, I get off on denying him. That's my right as his Domme. I don't want or need a penis for my sexual pleasures – I'm quite content with other means, whether it be his fingers, tongue, a vibrator or dildo (which, often enough, arises rigidly from a mouth gag I'll have him wear). In all cases, I've trained him to meet my sexual needs to perfection.

Which brings me to how I let him have relief and control his orgasms. I allow him an orgasm once a month, so it's twelve times a year, max.

But there is a caveat. Relief for him is not a right but a privilege, one that can be withdrawn if I conclude he has not shown sufficient obedience and discipline over the course of the proceeding month. And, unfortunately for him, I apply the rules of the house very firmly and consistently, which often translates into a need to withdraw the privilege. As a consequence he's only had relief four times over the course of the last year. “Them's the rules” as they say.

As for those few occasions when he is able to touch himself, I prefer to have no set day or date within the month – the element of surprise makes matters all the more delicious for me. I want him to have absolutely no expectations of when his orgasm may arrive. At the same time I want him to be conscious of the fact it could be at any time of the month when his 'little squirty' arrives. Some months he may get to relieve his urges on the last day of the month only to find himself back at it the next day, the first of the next month. I love the fact he knows that it may then be anything up to 8 weeks before his next play.

He is never dressed in 'normal' adult male attire at home. Often enough he's dressed in some type of female attire, as a dour housemaid, young secretary, school girl, little girl, even a baby girl. And sometimes he's dressed - and therefore treated - as a 'little boy', perhaps in a school uniform, perhaps in day clothes. (Underwear though, is always feminine).

He could be ironing, cleaning, cooking, dusting, vacuuming or performing some other household duty, learning a task like knitting or sewing or perhaps writing lines or an essay that I've set for him when I'll simply announce, out of the blue, something like, “Little squirty time has arrived.” He must immediately stop whatever he is doing, stand to attention and ask, “Please Ma'am, may I fetch my puddle dish?” I love hearing him make that humiliating request. I, of course, acquiesce. Off he scurries, bringing back a shallow glass dish that he keeps in his bedroom. I always check that it is spotless – if not, he forfeits the month's relief and then receives a thorough punishment for being so tawdry and for wasting my time.

If he's dressed as a boy, it's simply a matter of me undoing the button and zip on his shorts (it's always shorts for boys) and letting them drop around his ankles and shoes then unlocking and removing the chastity cage. But mostly he wears female clothes – and usually layers and layers of garments. A dress, skirt or pinafore, perhaps an apron too, a petticoat or two or three, hose or tights, panties, maybe a girdle or foundation garment too. I'll lift the hem of a skirt, dress or pinny then pin it to the waist, have him take down all the layers until there's nothing left except his shaved cock and balls sitting there in their little cage. He must then stand to attention then I hand him back the glass dish before unlocking the cage. Next I don a pair of latex gloves and commence rubbing a suitable balm or cream thoroughly over his privates. Then, once I judge he is ready, I inform him to start rubbing.

Now this all sounds straightforward but there are two devious twists I've used from the outset of our relationship. Some of you might find them overly cruel I'm sure, others may admire my approach. Simply, I love testing my man...and this certainly tests him every time.

The first twist is this: that balm or cream I rub over his balls, shaft and scrotum will be something like Wintergreen, Tiger Balm, Deep Heat or even crushed chillies. The result takes a minute or two to arrive and then...well, the look on his face is priceless.

It's the second twist I really love: he has exactly one minute in which to reach orgasm, not a single second more.

Yes, not much time...but that's the whole point. He barely gets hard before he has to spurt, then it's locked up straight away for another month and back to whatever task or duty he was performing when I interrupted him. Of course with a little added heat downstairs to remind him of the experience.

I'm sure some of you find it hard to believe that a man can get it all together from flaccid-to-spurt in 60 seconds but I assure you, with the right guidance, training and intent, any man can be made to do so. Grab yourself a good stop watch and start training that cock of yours to perform – it's fun!

When he feels he is about to orgasm he must say to me, “Permission to Squirt, please Ma'am?” and when I respond with a “Yes” he brings the dish out in front of him and aims his cum into it. He must immediately lick the dish clean.

Of course even the best laid plans can go astray at times and this little scenario is no different. Because of his thorough training and mindset he can usually be relied on to spurt in less than 45 seconds, helped along by a goodly amount of urgings and promptings from yours truly. He can be very quick on occasion – quick being a relative term when there's only sixty seconds to play with: his record is 13 seconds. Not bad, if I say so myself .

But there are occasions when he ignores my simple rule and doesn't manage to get it all out in time. And then he is in Very Big Trouble. Straight up it's an automatic forfeit of the next month's pleasures for him. And then, for every five seconds over, he receives a stroke from one of my canes. And I don't use canes lightly, as his bottom can testify. Delivered straight after he finishes swallowing his cum. I get a particular thrill announcing the number of the stroke every five seconds.

Immediately after I announce that the first sixty seconds has passed, he must kneel down and, still playing with himself, place the dish on the floor below him then bend forward and support himself with his left arm. He must now ejaculate into the dish without picking it up and, most importantly, without letting a single drop of his sticky mess, miss the dish – if it does miss, then he'll be getting an extremely painful, and unpleasant, extra punishment.

If, after another minute, he still hasn't cum then he forfeits another month's relief. The count of the cane continues every five seconds until the end of the third minute, by which time he forfeits another month's fiddle and I call a halt to proceedings.

(Three whole minutes to rub himself to orgasm – that's more than enough in my books. He should feel very fortunate and privileged that I let him play with himself that long).

He is then told to fetch the cane and after handing it to me, I take to his bottom rigorously. Additional punishments follow though what they are depends entirely on my mood and intent.

So there you go, that's my approach to controlling my man's sexual urges. Simple, effective, amusing, but most of all, very arousing - for Moi.

The End   
Reply
Whether such  of these beautifully wondrous narratives are told in English, French, Russian, Swahili, Gaelic, Portuguese, etc etc....
they are all easily understood in the coming

Universal Language of "FEMALE SUPREMACY"!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
satban

About Petticoat Discipline Quarterly

Focus MyBB Theme is designed for MyBB 1.8 series and is tested properly till the most current version of MyBB i.e. 1.8.7. It is simple, clean and light MyBB theme with use of font-awesome icons and shrinking header.

For any more information, please use our contact form.

User Links